יש לכם שאלה ? צריכים הצעת מחיר ? השאירו פרטים

בין שירותינו

בין שירותינו

5.0
Dina Pansky Pugachov
Dina Pansky Pugachov
תודה על השירות המעולה!שכרתי תא שירותים נייד לאירוע בפארק. הבעלים ענה מאוד מהר על כל השאלות שהיו לי. ההובלה ואיסוף היו בדיוק בזמנים שביקשתי. המחיר בין הנמוכים. ממליצה בחום!
ארי
ארי
אחלה שירותשמירה על סטריליות וגם לא יקר!
דקל יהלומי
דקל יהלומי
חברה אמינה ציוד חדיש וטוב עומדים בלוח זמנים שירות אדיבמומלץ מאוד !!
Derege
Derege
תודה על השירות מעל ומעבר
לילך ספיר
לילך ספיר
שירות מדהים ,שירותים איכותיים ברמה גבוהה ..אחלה שירות ממליצה בחום
אלעד אביטל
אלעד אביטל
סיפקו לנו שירותים ניידים לחתונה. ההתנהלות מולם היתה נעימה ומקצועית, המחיר היה מצוין . לאורך כל האירוע איש הצוות שלהם דאג שהשירותים יהיו נקיים ומסודרים. המזגן בשירותים היה שיחת החתונה. בקיצור מומלצים מאוד!
Elad Luzon
Elad Luzon
יפית סמדר
יפית סמדר
SOS שירותים ניידים , איכות ושירות ממדרגה הראשונה . מבחר ענק של שירותים ניידים מותאמים לכל אירוע ולכל כיס . ממליצה !!! שירות לקוחות נהדר !!!
Sigal Fridman
Sigal Fridman
אלופים!!!שירות מעולה! מומלץ מאוד.
עדי עפגין
עדי עפגין
ממליצה בחום!!!! זאת לא ההפקה הראשונה שאנחנו משתמשים בשירותי sos . קודם כל שירות יוצא דופן ומקצועי מאוד!!! הכל מתוחזק כל כך יפה ונקי ברמה ממש גבוהה. יישר כח .
js_loader

איך ניתן לדעת כמה תאי שירותים כדאי להזמין לאירוע?

ארגון אירוע דורש תשומת לב לכל כך הרבה פרטים קטנים, אבל למרות שיש לכם לא מעט משימות על הראש, היינו ממליצים לכם לתת תשומת לב מיוחדת לסוגיה הזו שיש לה השפעה משמעותית על חוויית הנוחות של האורחים שלכם: איך ניתן לדעת כמה תאי שירותים כדאי להזמין לאירוע? פנינו עם השאלה למומחי חברת SOS שירותים ניידים והם העניקו לנו הדרכה מקיפה:

 

איך מחשבים את מספר תאי השירותים הניידים?

1. מספר המשתתפים באירוע שלכם – כמה אורחים מגיעים לאירוע?

הפרמטר הראשון הוא מספר המשתתפים הצפוי. ההמלצה הכללית היא תא שירותים אחד לכל 50 משתתפים. לדוגמה:

  • באירוע עם 100 משתתפים, יש להזמין לפחות 2 תאים.
  • באירוע עם 300 משתתפים, כדאי לכלול 6 תאים.

 

הרבה מבעלי האירועים שנערכים לקראת חתונה בטבע או אירוע פרטי אחר שזו להם הפעם הראשונה שהם מפיקים אירוע – חוששים שמא מספר השירותים שיזמינו לא יספיק לכמות האורחים. כאן אנו ממליצים לבקש מהמוזמנים לאשר הגעה לפני האירוע. פשוט בקשו מהאורחים הפוטנציאליים לציין אם הם עתידים לבוא או לא. גם במקרה של אירוע חברה, מומלץ לבקש מהעובדים לעדכן אם לא יוכלו להגיע בתאריך הספציפי. כך תוכלו להעריך בקלות מה מספר המוזמנים שיבואו וכך להזמין שירותים ניידים בכמות מספקת. המלצה נוספת: בכל מקרה שבו יש לכם ספק, הזמינו תא שירותים נוסף, מתוך הנחה שתעדיפו להשקיע בשירות ובלבד שלא יתארכו תורים מאחורי השירותים ושחוויית האירוח של המשתתפים לא תיפגם.

 

2. סוג האירוע – חתונה? יום גיבוש? מחנה של בני נוער?

סוג האירוע משפיע על כמות הביקורים בתאי הנוחות

  • אירועים עם אלכוהול: באירועים שבהם מוגש אלכוהול, מומלץ להוסיף 10%-15% תאים, בהתאם לתדירות שימוש גבוהה יותר.
  • אירועים עם אוכל רב: אם האירוע כולל מזנון עשיר, כדאי לשקול תוספת של תאי שירותים כדי למנוע עומס.

 

3. משך האירוע – כמה זמן זה לוקח?

משך הזמן שבו נמשך האירוע משפיע ישירות על הביקוש לשירותים. אירועים הנמשכים מספר שעות דורשים יותר תאים מאירועים קצרים.

 

4. שירותי נכים – בהתאם למדיניות נגישות מותאמת

בכל אירוע הפתוח לציבור יש לכלול לפחות תא אחד מסוג שירותים ניידים לנכים. באירועים גדולים מומלץ לשכור עוד שירותי נכים ניידים, לפי כלל האצבע של תא נכים נוסף עבור כל 20 תאים רגילים.

 

טבלת דוגמה לחישוב מספר תאי השירותים הנדרש

כמות משתתפים מספר תאים רגילים תוספת לתאי נכים תוספת באירוע עם אלכוהול (15%) סה"כ תאים נדרשים
100 2 1 0 3
300 6 1 1 8
500 10 1 2 13
1000 20 2 3 25

 

טיפים נוספים לתכנון נכון

מומחי SOS שירותים ניידים ממליצים:

  1. אל תשכחו להציב עמדות שטיפת ידיים – עמדת שטיפת ידיים לכל תא שירותים תשדרג את ההיגיינה ותשפר את חוויית המשתמשים.
  2. הזמינו צוות ניקיון ותחזוקה שוטפת – באירועים עם מספר משתתפים גבוה, מומלץ לשכור שירות תחזוקה שידאג לניקיון ולמילוי נייר טואלט וסבון לאורך כל האירוע.
  3. התאימו את סוג התאים לאירוע – אם מדובר באירוע יוקרתי, כדאי לשקול השכרת קרונות שירותים מפוארים עם עיצוב מושקע ומתקנים מתקדמים.

 

SOS שירותים ניידים: הספק המושלם לשירותי נוחות מתקדמים באירועי חוץ

חברת SOS שירותים ניידים מתמחה בהשכרת תאי שירותים לכל סוגי האירועים, תוך הקפדה על איכות ושירות ללא פשרות. החברה מציעה מגוון רחב של אפשרויות, החל מתאי שירותים רגילים ועד קרונות מפוארים, המותאמים לצרכים שונים. צוות המומחים שלנו יסייע לכם לחשב במדויק את כמות התאים הנדרשת, בהתחשב בגודל האירוע ובסוג המשתתפים. אנו מספקים שירות בפריסה ארצית, ומגיעים לכל מקום בארץ עם פתרונות מהירים ויעילים. בנוסף, במהלך האירוע אנו דואגים לתחזוקה שוטפת ולניקיון, כך שתוכלו להיות בטוחים שהשירותים יישארו נקיים ומוכנים לשימוש לאורך כל האירוע. להזמנות חייגו 077-804-3093 או השאירו פרטים באתר ונציג שלנו יחזור אליכם צ'יק צ'אק.

 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 24 ביקורות
js_loader