שירותים ניידים

המוצרים שלנו

שירותים כימיים סטנדרטים

שירותים כימיים ניידים ברמת סטנדרט אמריקאי
מתאים לכל תנאי מזג האוויר

שירותים כימיים מהודרים

השירותים מגיעים עם מערכת הדחה
וברזייה לשטיפת ידיים בכל תא

שירותים ניידים/ כימיים להשכרה

אם החברה שלך מארחת אירוע גדול, כנראה שתדאג להשיג את המקום הנכון, אוכל ובידור לאורחים. אבל עם קהל כה גדול, ייתכן שתיתקל בבעיה נוספת אם לא תחשוב על הצורך בשירותים ניידים. כאן נכנסים לתמונה SOS שירותים ניידים. אנו נספק לך שירותים ניידים להשכרה שישפרו משמעותית את חוויית האירוע עבור כל המשתתפים.

אפילו האירועים הטובים ביותר יכולים להיות כישלון מוחלט ללא כמות מספקת של שירותים ניידים כימיים לשימוש האורחים. כל אחד מאיתנו חיכה בתור שירותים ארוך בשלב כזה או אחר, כך שאנו יודעים כמה זה יכול להיות מתסכל. עם קצת הכנה, תוכל לארח אירוע בלתי נשכח באמצעות טיפול בבעיית השירותים.
במאמר זה נסביר על שירותים כימיים להשכרה, למה זה רעיון טוב וכיצד ניתן להתאים אותם בצורה חלקה לאירוע החוץ הבא שלך.

מתי צריך שירותים ניידים להשכרה?

זה חכם לשכור שירותים ניידים בכל פעם שאתה מארח אירוע משמעותי שמתרחש בחוץ (או באופן חלקי בחוץ). זה נכון במיוחד אם אין אפשרויות שירותים מקורות נאותות בקרבת מקום. אתה יכול גם להשתמש בהם אם אתה מארח אירוע שבו ברצונך למזער את התנועה בתוך החלקים המקורים. אירועים נפוצים בהם אנשים שוכרים שירותים ניידים כוללים:

  • הופעות
  • אירועי חברה
  • שווקי איכרים
  • תערוכות
  • פסטיבלי אוכל
  • ירידים
  • אירועי גיוס כספים.
  • אירועי ספורט וטורנירים

שירותים ניידים אלה אינם מיועדים רק לאירועים עם קהל גדול. יש אנשים שמחליטים לשכור אותם במקרים של שיפוץ ביתי או בנייה, על מנת שלעובדים יהיה לאן ללכת בלי להכניס פסולת ולכלוך לתוך הבית.

מתן מספיק מקומות שירותים עבור האורחים שלך היא אחת הדרכים הקלות ביותר בהן תוכל לזכות במעמד של מארח מצוין. למרות שיש להם מוניטין שלילי מעט, שירותים כימיים להשכרה יעזור לשמור על המוניטין של האירוע שלך בסופו של דבר.

סוגי שירותים ניידים כימיים

אתה בטח מכיר את השירותים הכימיים הסטנדרטיים. ובכל זאת, ישנם מספר סוגים שונים, כמו גם תכונות נוספות שתוכל להוסיף עליהם.

  • שירותים כימיים סטנדרטיים: שירותים כימיים באיכות גבוהה, בגודל של בערך מטר על מטר, הכוללים כיסוי אסלה, מתקן לנייר טואלט, מפיץ ריח ומערכת נעילה. אלו השירותים הפשוטים ביותר.
  • שירותים כימיים לנכים להשכרה: מדובר בשירותים מונגשים לחלוטין לנכים, על פי חוק הנגישות לבעלי מוגבלויות. בסיס התא הוא בגובה הרצפה, כך שניתן להיכנס לשירותים בצורה נוחה. כמו כן, בתוך התא יש מעקות אחיזה מנירוסטה ומיכל שירותים נמוך ומותאם.
  • שירותים ניידים מפוארים: אלו שירותים ניידים המתאימים לאירועים יוקרתיים, שצריכים לשמור על מוניטין גבוה. ישנם קרונות מדגם יהונתן הכוללים 4 תאים, ואפילו בעלי הפרדה בין גברים לנשים. החלל הפנימי שלהם מעוצב בצורה אקסקלוסיבית, עם מראה, ברזים יוקרתיים, מזגן, מסך טלוויזיה ומערכת סראונד. קרונות מדגם יהונתן כוללים שני תאים, ואת אותם תנאים מיוחדים. שירותים ניידים כימיים אלו מגיעים עם איש ניקיון ותחזוקה צמוד, אשר יוודא כי הכל נשאר נקי ומסודר לאורך כל האירוע.

תכונות נוספות שחברת SOS שירותים ניידים מספקת הן עמדות שטיפת ידיים, מכשירי חיטוי ידיים, ברזיות מים, מקלחות ניידות ועוקבי מים.

כמה שירותים ניידים צריך להשכיר לאירוע?

חשוב לחשב את מספר השירותים שתזדקק להם. מומחים לאירועים ממליצים שתהיה יחידה אחת לכל 50 איש ועמדת שטיפת ידיים אחת עבור כל שירותים.

כמו כן, חשוב לכלול לפחות תא שירותי נכים אחד לכל אירוע הפתוח לציבור. אם יש לך אירוע גדול יותר, כדאי לשכור תא שירותי נכים אחד עבור כל 20 תאים רגילים.

אם אתה מגיש אלכוהול באירוע, תרצה להגדיל את מספר תאי השירותים ב-10-15%, מכיוון שאלכוהול יגדיל את מספר הטיולים לשירותים.

עלויות שירותים כימיים להשכרה

השכרת שירותים כימיים תהיה תלויה במספר גורמים:

  • מספר השירותים.
  • משך ההשכרה.
  • סוג השירותים.
  • מספר הניקיונות הנדרשים במהלך תקופת ההשכרה

אין אפשרות לקבוע מחיר סטנדרטי עבור השכרת שירותים ניידים כיוון שהמשתנים הללו משפיעים מאוד על המחיר.
על מנת לקבל הצעת מחיר מומלץ לפנות ל- SOS שירותים ניידים ולקבל את ההצעה המדויקת והמשתלמת ביותר.

ניקיון השירותים הכימיים

אם אתם מעוניינים להשכיר שירותים ניידים לתקופה ממושכת, לדוגמה עבור אתר בנייה, יהיה צורך לנקות אותם. לשם כך אנו מספקים משאית ניקיון שתשאב את התכולה בעזרת צינור ואקום. אנו נמלא גם את הכימיקלים ששומרים על מינימום ריח, נייר טואלט, חיטוי ידיים וכל מוצר אחר שזקוק לחידוש. בדרך כלל יש עלות ניקיון עבור כל ביקור שמתבצע.

שירותים כימיים להשכרה
שירותים ניידים כימיים (חוץ)

הכנת השטח

חשוב לתכנן היכן ימוקמו השירותים הניידים באירוע. תרצה לבצע מדידות של כל האזורים שאתה מעוניין להציב את השירותים בהם, מכיוון שהם יכולים לתפוס יותר מקום ממה שאתה מדמיין בראשך. מצא קרקע מוצקה שאינה נמצאת באמצע הדרך של האנשים.

להלן מספר טיפים פרקטיים שיבטיחו שהשכרתך תעבור ללא תקלות.

  • אם אפשר, אל תמקם אותם עם כיוון הרוח לקהל, מסיבות ברורות.
  • אל תמקם את השירותים על קרקע לא אחידה או רכה. זה עלול לגרום לשקיעה.
  • אל תשים את השירותים באזורים עם עומסי תנועה רבים. עדיף להיצמד לחלקים הצדדיים של האירוע.

לסיכום

השכרת שירותים ניידים היא אחד הדברים הטובים ביותר שאפשר לשלם עליו לקראת אירוע עם קהל רחב של אנשים. אף אחד לא רוצה להתאפק במהלך כל האירוע. הם יעזרו לשמור על ניקיון אזור האירוע שלך, על תנועת האנשים מסודרת ועל אורחים מאושרים. כל מה שעלייך לעשות הוא ליצור קשר עם SOS שירותים ניידים.

פרוייקטים אחרונים

תוכן עניינים