השכרת גנרטור

יציאה לשטח לקמפינג, טיול שטח או ארגון אירוע בשטח פתוח, עלולה להפוך לחוויה לא נעימה, בלי השכרת גנרטור. מה זה בעצם גנרטור? מה התועלת שניתן להפיק מהגנרטור בשטח? איך לבחור מחולל בהתאמה לצרכים ?

גנרטור והחשיבות שלו בשטח

גנרטור הוא מחולל חשמל עצמאי, שהפך לאחד האביזרים החיוניים ביותר במגוון מצבים ומקרים. בתים פרטיים משתמשים במחולל כגיבוי, למקרים של הפסקות חשמל. כך גם מפעלים ומוסדות רבים, בעיקר במקרים שבהם החשמל נדרש לשמירה על פעילות מקררים או מקפיאים, שבהם מאוחסנים מוצרי מזון, תרופות ומוצרים אחרים הדורשים קירור או הקפאה. הפעלת המחולל מתבצעת במקרים הללו באופן אוטומטי, ברגע שזרם החשמל מפסיק. במקרים הללו, מדובר במחוללים גדולים, היכולים להמשיך לפעול במשך זמן רב.

 

השכרת גנרטור | אס או אס שירותים ניידים

במקרים אחרים, מחולל זרם חשמלי משמש כמקור לאספקת חשמל, במקרים שבהם אין אפשרות אחרת להפקת חשמל. עם המקומות הללו ניתן למנות אתרי בנייה, אתרי קמפינג או אם נערכים כינוסים גדולים או אירועים בטבע, הרחק ממקום הימצאם של כבלים המאפשרים חיבור לרשת החשמל. חברות רבות מציעות למארגני אירועים או לנופשיםגנרטור להשכרה במבצע לתקופות זמן קצובות. בנוסף, ניתן להשכיר ציוד נוסף המקל מאד על ארגון השהייה בטבע.

גנרטור להשכרה עלויות וטיפול

חשוב לזכור, שמעבר לתשלום תמורת ההשכרה של מחולל זרם חשמלי, נושא עימו כל גנרטור להשכרה עלויות נוספות, בעיקר עלות הדלקים, אם ההשכרה היא לטווח ארוך. בנוסף, מתחייבת גם הכרה שלו ויכולת ולטפל בו, להפעיל אותו ולהוסיף לו דלק במקרה הצורך. עם זאת, למרות שהטיפול במחולל יכול להיות מורכב, המחולל ממלא פונקציות מגוונות. הוא משמש כמקור חשמל לתאורה, דבר חשוב כשהאירוע נערך בטבע, בשעות החשיכה. בנוסף, הוא משמש כמקור החשמל למקררים ולתנורים, במטרה לשמור על הטמפרטורה הנכונה של המזון. חשוב לדעת שבענייני מזון, יש הוראות ברורות של משרד הבריאות, המחייבות את כל נותני שירותי הקייטרינג בישראל.

 

חברת sos שירותים ניידים, המתמחים בתחום, גובה עבור גנרטור להשכרה מחירים המותאמים לאופי האירוע או הצורך שלשמו הושכר המחולל מלכתחילה. ניתן להשכיר מחולל כאמור למספר שעות, למספק ימים או לתקופות ארוכות יותר. מאליו מובן כי השכרת גנרטור לתקופה קצרה, תעלה יותר, באופן יחסי, מאשר השכרה לתקופה קצרה.

 

השכרת גנרטור כחלק מחבילה כוללת

חברות המתמחות בתחום, מציעות במקרים רבים גנרטור להשכרה במרכז או באזורים אחרים בארץ, כחלק מחבילה הכוללת השכרת מקלחות, שירותים ניידים או ברזיות. זאת, במטרה להעניק למארגני האירוע, הקמפינג או השהייה בשטח הפתוח, אפשרות להתארגנות קלה, בלא צורך לחפש כל אחד מהמוצרים הללו, שהם בסיסיים בארגון אירועים מהסוג הזה, במקומות שונים.

 

אם אתם מחפשים גנרטור להשכרה לאירוע חד פעמי או להשכרה לטווח ארוך, זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ויועץ מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם לדם התאמת המוצר הנכון והמתאים עבורכם

תוכן עניינים