כל הפתרונות לאירועים והפקות בשטח מבית SOS שירותים ניידים

כל הפתרונות לאירועים והפקות בשטח מבית SOS שירותים ניידים

מאירוע מירוץ עירוני ועד לחתונה בטבע, SOS שירותים ניידים מציעים לכם ציוד לאירועים שאתם זקוקים לו. השכרת שירותים ניידים מגיעה במגוון סגנונות ואפשרויות המתאימות לכל אירוע מיוחד. כל שעליכם לעשות זה לבחור את סוגי השירותים המתאימים עבורכם, ואת המתקנים הנלווים הדרושים, וליצור קשר איתנו.
3 טיפים להשכרת שירותים ניידים עבור אירועים בטבע
שירותים ניידים זה הדבר הבסיסי ביותר אשר נדרש לצורך הפקות אירועים. יש להכיר את הטיפים הבאים לצורך בחירת השירותים הניידים הנכונים והתנהלות לאחר ההשכרה.

1. בחירת הסוג הנכון

כאשר אתם חושבים איזה סוג של שירותים ניידים מתאימים לצרכים שלכם, חשבו על כמה תעבורה אתם מצפים לראות באתר האירוע שלכם, כמה אנשים יזדקקו להשתמש בהם, ואילו מתקנים נוספים תרצו לספק. פרמטרים אלה יעזרו לכם לקבוע את המודל המתאים ביותר לתקציב הפרויקט שלכם. אנו מספקים שירותים ניידים סטנדרטיים, שירותי נכים וקרונות שירותים מפוארים. עדיין לא בטוחים איזה סוג שירותים יתאימו לאירוע שלכם? התקשרו אלינו, אנחנו יכולים לעזור.

2. מזעור הריח


ביטול מוחלט של ריח מתאי שירותים אלו הוא לא פשוט, אך הטיפים הבאים יעזרו לכם להפחית את הריח. בצעו בדיקות שגרתיות כדי לוודא השירותים נקיים והתקשרו לתאום ביקורי שירות נוספים שלנו, אם אתם חושבים שיהיה צורך בכך. אנו מספקים מפיצי ריח על מנת לשמור על ריח האזור נעים. כדאי גם לשמור על תאי השירותים שלכם באזור מאובטח, או להשתמש במנעול, בכדי למנוע מאנשים לא רצויים להשתמש בשירותים כשאף אחד לא נמצא באזור כדי להשגיח.

3. בחירת מיקום טוב

בחרו מיקום שיש בו מקום רב ליחידת השירותים עצמה, אך יש בו גם מקום לאנשים להמתין בתור, אם מדובר באירוע בחיק הטבע. צריך שיהיה מספיק מקום עבור משאית המשלוח, בכדי שתוכל להוריד את תאי השירותים בתחילת האירוע ולהעמיס אותם בסופו. בנוסף, הקרקע צריכה להיות מישורית כך שהשירותים הניידים יעמדו היטב. מטעמי בטיחות, האזור צריך להיות מואר היטב ולהיות מוצב מאחורי שער מאובטח או נעול כדי למנוע מאנשים להשתמש או לפגוע ביחידה בשעות הלילה.

אילו סוגי שירותים ניתן להשכיר עבור אירועים בטבע?

ישנם סוגים רבים של שירותים ניידים לבחירה. רוב האנשים חושבים על השירותים הניידים הסטנדרטיים. אלו מגיעים במחיר חסכוני. הם מגיעים עם כיסוי אסלה, מתקן לנייר טואלט, מפיץ ריח, מתקן תליה ומערכת נעילה פנימית וחיצונית. שירותים אלו עובדים היטב באירועים כמו מסיבות, ירידים, חתונות בטבע ועוד.

ניתן גם לשכור שירותים ניידים מפוארים ומפנקים, אם אתם מעוניינים לספק יותר מקום לשירותים. שני דגמי השירותים הללו כוללים לובי מעוצב, מסך טלוויזיה, מראה גדולה, מערכת סראונד, תאורת לד חיצונית ועוד. הם גם מגיעים עם איש תחזוקה צמוד אשר ידאג לשמור על הניקיון לאורך כל האירוע. דגם זה הוא אידיאלי לחתונות ולאירועים מיוחדים אחרים, בהם יש צורך לשמור על אווירה יוקרתית, למרות תנאי השטח.

ניתן להזמין גם שירותים ניידים לנכים, אשר כוללים כניסה נגישה לבעלי מוגבלויות בעלי כסא גלגלים או אביזרים אחרים. שירותים אלו רחבים במיוחד וכוללים מעקות בטיחות לאורך כל היקפן, כך שבעלי מוגבלויות יכולים להשתמש בהם באופן קל ונוח.

אילו מתקנים נוספים ניתן להשכיר לצורך אירועים בטבע?

אנו מספקים מתקנים משלימים לשירותים הניידים שיעזרו למקסם את החוויה מהאירועים אותם אתם מתכננים, בין אם מדובר בחתונות, אירועי חברה או מסיבות.

ברזיות מים ניידות – אנו מציעים ברזיות מים מסוג שוקת, הכוללות 4 או 8 ברזים. רגלי הברזיות ניתנות לכיוונון על מנת לדאוג ליציבות שלהן בצורה מיטבית.

מקלחות ניידות – אנו מספקים מקלחות ניידות נוחות ונגישות לכל אחד. המקלחות כוללות וילון רחצה, מתקן לסבון, וו לתליית מגבות ומערכת לחימום מים.

עוקב מים – אם יש צורך במיכל מים נגיש ונוח, אנו משכירים עוקבי מים בגודל של 1000 ליטר לכל יחידה.

SOS שירותים ניידים – שירות איכותי ונעים
את האירוע הבא שלכם תכננו ביחד איתנו. המומחים שלנו יוכלו לייעץ לכם בנוגע למתקנים הנדרשים עבורכם, על מנת להפוך את האירוע שלכם לאירוע המוצלח ביותר מבחינה לוגיסטית. צרו איתנו קשר ואנו מתחייבים שלא תתאכזבו.

חברות המובילות בישראל שוכרים את שירותינו
חברות המובילות בישראל שוכרים את שירותינו

תוכן עניינים