מבנה שירותים ניידים

שירותים נידיים כיימים מפוארים להשכרה 7 תאים

מבנה שירותים ניידים

אירוע שנערך תחת כיפת השמיים לא יכול להיערך ללא שירותים ניידים. לאנשים יש צרכים בסיסיים והם צריכים לקבל מענה במקום שמכבד את עצמו. בין אם מדובר באירועים פרטיים או באירועים המוניים, יש צורך בכמות מתאימה של תאי שירותים איכותיים שייתנו מענה נכון לאורחים. כולנו מכירים את השירותים הכימיים שנמצאים לרוב באירועים המוניים, שכן הם די מגעילים, מסריחים ויש אנשים שפשוט מסרבים להיכנס אליהם. כיום, יש אפשרות לשכור מבנה שירותים ניידים עם מים זורמים אשר מעניקים פתרון אידיאלי, נקי ונוח.

שירותים נידיים כיימים מפוארים להשכרה 7 תאים

כאשר מדובר על מבנה שירותים ניידים 6 תאים ההתאמה היא לאירועים בינוניים, שיכולים להיערך לא רק בחצר פרטית, אלא גם בפארק או מדשאה. מבנה שירותים ניידים 8 תאים או מבנה שירותים ניידים 10 תאים כבר מגיעים בשורה עם 2 או 3 קרונות ומספקים שירותים לאירועים גדולים של מאות אנשים. תא שירותים ניידים 12 תאים הוא הגדול ביותר, והוא יכול לתת מענה לאירועי ענק עם כמה מאות של אנשים, כמו הופעות ופסטיבלים.

פתרון היגייני אידיאלי

כאשר מזמינים שירותים ניידים לאירוע חייבים להתחשב בתוואי השטח ובאופי האירוע. יש לראות שיש גישה למשאיות עם הקרונות, וכן שיש מקום למיכלי הניקוז. בסופו של דבר, התאים לא מפריעים לנראות של המקום, שכן הם נראים טוב ואף קצת מעוצבים, וזאת בניגוד לשירותים הכימיים, שעושים עוול לכל מי שמסתכל עליהם. השירותים הניידים הם בגדר חובה, ולכן היכולת לקבל תא נקי שלא פוגע בנראות ובאווירה היא קריטית להצלחה של כל האירוע.

כל נושא ההיגיינה עולה מדרגה כאשר מדובר בתאי שירותים ניידים עם מים זורמים, ויש אפילו מבנים שמשלבים שירותים ומקלחות. בהרבה מאוד אירועי ספורט, כמו מרתונים ותחרויות שונות, אנשים רוצים להתקלח לפני שהם הולכים הביתה. ברוב המקרים, לא ניתנת להם ההזדמנות והם נאלצים להיכנס לרכב עם הבגדים המלוכלכים והזיעה. כיום, יש אפשר לשכור מבנה מקלחות משולב עם שירותים ולהעניק להרבה מאוד משתתפים את היכולת להתנקות בצורה נוחה. היגיינה היא קריטית בכל מקום, ולשירותים הכימיים יצא שם רע מאוד, ומרבית האנשים לא יודעים שיש אלטרנטיבה איכותית, נקייה ואיכותית יותר. המענה המושלם שמעניקים השירותים הניידים יכול לשדרג כל סוג של אירוע, בין אם מדובר באירוע פרטי וקטן, ועד למרתונים ופסטיבלים המוניים.

תנאים להצבה

גישה מלאה למשאית עד מקום ההצבה, רצוי שטח ישר , בשעות הלילה יש צורך בתאורה מינימלית.
(במידת הצורך יש אפשרות להוסיף תאורה עם קיימת נקודת חשמל בסמוך לתא)