מה צריך לדעת לפני שמבצעים הזמנה

שירותים ניידים מפוארים מה צריך לדעת לפני שמבצעים הזמנה

תכנון אירוע בטבע הוא משימה שמורכבת מהרבה משתנים ודורשת עבודה רבה עוד בשלב התכנון. כל אירוע מוצלח מתחיל הרבה לפני שהאורחים מגיעים ותלוי ברמת ההכנה של מפיקי האירוע – לכן באירוע שכזה שמתקיים בטבע חשוב כל כך לחשוב על כל הפרטים ולתת מענה לאורחים ברמה הגבוהה ביותר, לפחות ברמה לה היינו מצפים כשהיינו מגיעים לאירוע באוויר הפתוח.

שלב התכנון

ישנם מספר שאלות חשובות מאוד שעלינו לשאול את עצמנו לפני שאנחנו מבצעים הזמנה של שירותים ניידים לאירוע שלנו, בואו נעבור על כמה מהנקודות החשובות ביותר שיכינו אתכם לקראת האירוע.

האם צריך לדאוג לחיבורים של מים וחשמל?

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של שירותים ניידים מפוארים היא העובדה שאין כלל צורך בחיבורים ותשתיות נוספות כגון חיבור למים, לחשמל או למערכת ביוב.
המערכת בשירותים הניידים עובדת כך שבתוך התא ישנו מיכל עם מושב אסלה, לתוך המיכל מוסיפים חומר כימיקלי בצבע כחול שמנטרל ריחות ויוצר ריח נעים, לאחר האירוע – ביובית של חברת השירותים מגיעה ושואבת את כל הפסולת, המתקן נשטף בלחץ מים ומוסיפים חומרי חיטוי וניקיון המכינים את השירותים הניידים המפוארים לשימוש חדש.

מי דואג לניקיון השוטף?

בהזמנת שירותים ניידים מפוארים עלינו לשאול את החברה ממנה אנו מזמינים, האם הם מספקים איש ניקיון הכלול במחיר שתפקידו יהיה תחזוקתם השוטפת של השירותים הניידים במהלך האירוע.
איש הניקיון ידאג להחליף נייר טואלט, סבון ואלכוג'ל, וכן ידאג לניקיון הכללי שת התאים והקרונות במהלך כל האירוע.

כמה אורחים יגיעו?

עלינו להתחשב במספר האורחים ולהתאים את מספר תאי השירותים כך שלא ייווצרו תורות גדולים לשירותים, קרונות של שירותים ניידים מפוארים מכילים מספר שונה של תאים ולכן עלינו לתאם עם חברת השירות שיהיו מספיק תאים או קרונות שיתנו מענה הולם למספר המוזמנים.

האם צריך להקצות שטח מיוחד לשירותים ניידים?

תאי שירותים ניידים מפוארים וקרונות שירותים יכולים להיות בעלי משקל רב ולכן עלינו לדאוג לכביש גישה עבור רכב גדול שיביא ויאסוף את המתקנים בתום האירוע.
הכביש צריך להיות ברוחב שלא יפחת מ-3 מטר, בנוסף יש לדאוג לשטח תמרון של לפחות 10 מטר מעבר לגודל הקרון. לדוגמא – קרון שאורכו 5 מטר, צריך שטח תמרון של 15 מטר לפחות, יש לבדוק שאין הגבלה של גובה במקום או גורם מפריע כגון עצים או סלעים גדולים.

לסיכום – הנקודה החשובה ביותר

הנקודה החשובה ביותר בשלב התכנון ולפני ביצוע הזמנה של שירותים ניידים מפוארים – היא בעצם ממי אנחנו מזמינים.
כאשר אנו מזמינים שירות כזה, אנו חייבים לבדוק שהחברה בה בחרנו הינה בעלת ניסיון ממשי בשירותים להפקות ואירועים, שהם לקחו חלק באירועים כגון שירותים לחתונות בטבע וכדומה.
SOS שירותים ניידים הינה חברה המתמחה בתחום כבר שנים רבות, ויודעת לתת מענה לכל בעיה ופתרון איכותי לכל אירוע. אז כשבוחרים שירותים ניידים מפוארים במרכז, בחרו בחברה כזאת, בעלת קבלות ומקצועיות.

תוכן עניינים