שירותים ניידים מפוארים המתאימים לנכים

שירותים ניידים מפוארים המתאימים לנכים

כשאתם מפיקים אירוע גדול בפארק או בחיק הטבע אתם בוודאי חושבים על בידור, קייטרינג, תאורה, וסידורי חנייה, אך מה לגבי השירותים? הצבת שירותי אורחים נגישים חשובה פי כמה כשאתם מודעים לעובדה שבין אורחיכם הרבים ישנם גם הנעזרים בכסאות גלגלים. אז אל תגרמו לאורחים שלכם להתבאס, התקשרו לאס.או.אס.

חשיבות הנגשת שירותים לנכים

פעמים רבות אורחים הנעזרים בכסאות גלגלים מופתעים לגלות שטרחו והזמינו אותם לאירוע, אך שכחו כי יש לדאוג להם לשירותי נכים. עוגמת הנפש רבה מאד ואף מעליבה, ולכן חשוב כל כך לכבד ולהעניק לכל האורחים שלכם תחושה שמתחשבים וחושבים גם עליהם.

תאי שירותים נגישים לנכים 

חברת אס. או. אס מספקת קרונות שירותים לנכים מפוארים ונוחים. בכל קרון שירותים ניידים לנכים יש מעלון אשר מעלה את האדם הנכה אל תוך תא השירותים, כאשר בכל קרון ישנה הפרדה בין גברים לנשים. התאים הינם מרווחים ומצויידים במעקות על פי כל הסטנדרטים הגבוהים ביותר לתאי שירותים המיועדים לנכים, הם נוחים מאד לשימוש והיגיינים. 

למי זה מתאים?

הזמנת קרון שירותים נייד מתאים לכל מי שמארח באיזור פתוח תחת כיפת השמיים כמות גדולה של אנשים. יש לאפשר לגברים ונשים תאים נפרדים לתחושת פרטיות והנגשה מלאה לנכים. חברת אס. או. אס. מספקת תאי שירותים לכל מטרה ולכל תקציב לאירוח שמחות משפחתיות כגון חתונות בחיק הטבע, אירועים חברתיים כגון יום גיבוש חברה, לינה תחת כיפת השמיים בעת טיול שנתי, הופעות חיות, אירועי ספורט, פעילויות יזומות מטעם אגודות, עמותות או עיריות וכמו כן גם עבודות בניה ותשתית באיזורים המרוחקים ללא מים זורמים. 

לסיכום 

חברת אס. או. אס. מתמחה באספקת קרונות שירותים ניידים מפוארים לנכים. השירותים שלנו נקיים, נוחים לשימוש והיגיינים. הזמנת שירותים ניידים לאורחים תאפשר גם לאורחים המסתייעים בכסאות גלגלים לחוש שחשבתם עליהם והתחשבתם במצבם ויהיה להם נעים ונוח יותר לשמוח בשמחתכם. 

תוכן עניינים