קרונות שירותים ניידים מפוארים ונגישים לנכים

לדאוג לאורחים עם מוגבלויות זה חובתכם כמארחים – קרונות שירותים ניידים מפוארים ונגישים לנכים

כשאתם מפיקים אירוע גדול בפארק או בחיק הטבע אתם בוודאי חושבים על בידור, קייטרינג, תאורה, וסידורי חנייה, אך מה לגבי השירותים? הצבת קרונות שירותים חשובה בדיוק כמו בחירת המנה הראשונה או סידורי הישיבה במיוחד כאשר אתם מארחים תחת כיפת השמיים. הצבת שירותי אורחים נגישים חשובה פי כמה כשאתם מודעים לעובדה שבין אורחיכם הרבים ישנם גם הנעזרים בכסאות גלגלים וזקוקים לשירותים נגישים. אז אל תגרמו לאורחים שלכם להתבאס, התקשרו לאס.או.אס.

אס. או. אס. שירותים ניידים להשכרה

כאשר אנו חושבים על שירותים ניידים לעיתים עולים בנו זכרונות לא נעימים מריחות ומראות לא קלים, אבל אצלנו באס. או. אס. קרונות השירותים הניידים הינם מרווחים, אסתטיים, היגיינים ובעיקר נוחים מאד לשימוש ונגישים לנכים. הקרונות האקסלוסיביים שלנו מגיעים בעיצוב חדשני ותאורה נעימה לעין, לובי להמתנה כשכל התאים תפוסים הכולל גם מזגן ומערכת שמע בסראונד להשמעת מוסיקה מרגיעה. תאי השירותים מצויידים במתקני הייגיינה מתקדמים ומערכת ההדחה חשמלית. הזמנת קרון אקסקלוסיבי כוללת גם מנקה צמוד מן הצוות המנוסה שלנו אשר ישמור על תאי השירותים מצוחצחים ונקיים.

תאי שירותים נגישים לנכים

בקרון השירותים הניידים המיועד לנכים יש מעלון אשר מעלה את האדם הנכה אל תוך תא השירותים, כאשר בכל קרון ישנה הפרדה בין גברים לנשים. התאים הינם מרווחים ומצויידים במעקות על פי כל הסטנדרטים הגבוהים ביותר לתאי שירותים המיועדים לנכים, הם נוחים מאד לשימוש והיגיינים.

למי זה מתאים?

הזמנת קרון שירותים נייד מתאים לכל מי שמארח באיזור פתוח תחת כיפת השמיים כמות גדולה של אנשים. מומלץ להזמין תא שירותים אחד על כל 50 איש לנוחות ומניעת תורים ממושכים. יש לאפשר לגברים ונשים תאים נפרדים לתחושת פרטיות והנגשה מלאה לנכים. חברת אס. או. אס. מספקת תאי שירותים לכל מטרה ולכל תקציב לאירוח שמחות משפחתיות כגון חתונות בחיק הטבע, אירועים חברתיים כגון יום גיבוש חברה, לינה תחת כיפת השמיים בעת טיול שנתי, הופעות חיות, אירועי ספורט, פעילויות יזומות מטעם אגודות, עמותות או עיריות וכמו כן גם עבודות בניה ותשתית באיזורים המרוחקים ללא מים זורמים.

מוצרים נוספים

חברת אס. או. אס מספקת תאי שירותים כימיים, מקלחות ניידות, ברזיות מים לשטיפה ונטילת ידיים ועוקבי מים לאספקת מים לרחצה בכמויות גדולות ( אינו מיועד לשתיה ). באתר שלנו תוכלו להתרשם מן המבחר המגוון שלנו ומקרונות הv.i.p שיהפכו כל שימוש בשירותים לחוויה נעימה.

לסיכום

חברת אס. או. אס. מתמחה באספקת תאי שירותים כימיים, קרונות שירותים ניידים מפוארים עם אפשרות למנקה צמוד לכל משך האירוע, מקלחות ניידות, ברזיות ועוקבי מים לרחצה וניקוי ידיים. החלום שלכם לארח בחיק הטבע בנוחות מתגשם.

תוכן עניינים