שירותים ניידים להשכרה – אתם שואלים, המומחים עונים!

שאלות ותשובות

מתעניינים בהשכרת שירותים ניידים לאירועים או לכל מטרה אחרת? בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות בנושא

מהם שירותים ניידים?

שירותים ניידים הם למעשה תאי שירותים כימיים הניתנים לניוד והתקנה בכל מקום, אתר ושטח. מתקנים אלו משמשים כתאי שירותים לצרכי נוחיות לכל דבר ועניין.

שירותים כימיים להשכרה כולל תחזוקה וניקיון

איזה סוגי שירותים ניידים קיימים?

אנחנו ב- SOS TOIELT, החברה המובילה בישראל להשכרת שירותים ניידים, מחזיקים במלאי גדול ומגוון של תאי שירותים כימיים ניידים הכולל בין היתר: תאי שירותים ניידים סטנדרטיים, תאי שירותים ניידים לנכים, תאי שירותים מפוארים וקרונות שירותים ניידים ברמת VIP המשלבים בתוכם מערכת מיזוג.

מהם השירותים הנלווים להשכרת שירותים ניידים לאירוע?

כאשר אתם שוכרים שירותים ניידים לאירוע כזה או אחר, חשוב לבדוק מהם השירותים הנלווים המוצעים לכם, כאשר בין יתר השירותים תוכלו למצוא: שירותי הובלה וניוד של מתקני השירותים למקום בו מתקיים האירוע, שירותי התקנה ופירוק של תאי השירותים בשטח ושירותי תחזוקה של תאי השירותים לאורך כל מהלך האירוע. כמו כן, עומדת לרשות האפשרות לשכור ברזיות ניידות ומתקנים נוספים אשר נועדו לצרכי הגברת השמירה על ההיגיינה באזור בו ממוקמים תאי השירותים הניידים.

כיצד יודעים כמה מתקני שירותים נחוצים לאירוע?

כמות תאי השירותים הניידים לאירוע נקבעת בין היתר בהתאם לגודל השטח בו מתקיים האירוע ומספר המשתתפים העתידים לבקר באירוע לאורך כל שלביו. לצורך כך, חשוב ומומלץ להיוועץ עם אנשי המקצוע העוסקים בתחום השכרת שירותים כימיים לאירועים.

כיצד תאי השירותים הניידים מתוחזקים ברמה השוטפת?

אנחנו בחברת SOS TOIELT, מקפידים על מספר פעולות תחזוקה שוטפת לכל אחד ממתקני השירותים הניידים המוחזקים על ידינו במלאי. מתקנים אלו עוברים חיטוי יסודי באמצעות שטיפה בלחץ מים עם קיטור לאחר כל קיומו של אירוע בו הם הוצבו. בנוסף, אנו מקפידים לבצע ריסוס ופעולת הדברה תקופתית (אחת לחודש) בכל תא שירותים. במהלך האירוע עצמו, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות מצוותי ניקיון ותחזוקה הדואגים לניקיון שוטף של תאי השירותים וסביבתם וזאת במסגרת שירות בתשלום נוסף.